پس از اینکه SEC تعداد زیادی از توکن های معروف را به عنوان اوراق بهادار اعلام کرد، پلتفرم معاملاتی کریپتو eToro گفت که کاربران مستقر در ایالات متحده نمی توانند پوزیشن‌های جدیدی را روی ارزهای Algorand (ALGO) ،Decentraland (MANA) ،Dash (DASH) و Polygon (MATIC) باز کنند.

در 12 ژوئن 2023، eToro US تغییرات قابل توجهی را در ارائه ارزهای دیجیتال خود برای مشتریان ایالات متحده در پاسخ به چشم انداز نظارتی در حال تغییر اعلام کرد. eToro، یک کارگزاری چند دارایی است که دارایی‌های مختلف از جمله سهام، کالاها، فارکس و ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهد. این شرکت همچنین تعهد خود را به همکاری نزدیک با رگولاتورها در سراسر جهان برای شکل دادن به آینده صنعت کریپتو و دسترسی به سرمایه‌گذار عادی ابراز کرد.

eToro در پاسخ به یک سوال کاربر در مورد فهرست مجدد XRP، اظهار داشت که آن‌ها از نزدیک محیط نظارتی را زیر نظر دارند و کاربران را در جریان هر گونه تغییری قرار می دهند.

این اعلامیه توسط eToro در پی شکایت SEC ایالات متحده در هفته گذشته علیه Binance و Coinbase منتشر شد. SEC ادعا می کند که هر دو صرافی در ارائه غیرقانونی اوراق بهادار ثبت نشده مانند Cardano (ADA)، Polygon (MATIC) و Solana (SOL) شرکت داشتند.

مارک کوبان، سرمایه‌گذار میلیاردر، نگرانی‌های خود را درباره عدم شفافیت در مقررات کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برای شرکت‌های ارزهای دیجیتال ابراز کرده است. انتقاد کوبا، که در 11 ژوئن 2023 از طریق توییتر به اشتراک گذاشته شد، بر عدم وجود یک فرآیند ثبت نام واضح برای شرکت های رمزنگاری در چارچوب SEC متمرکز است.

تاثیر خبر: منفی

منبع: cryptoglobe

نوشته صرافی eToro معامله ارزهای Mana ،Dash ،Algo و Matic را ممنوع کرد! اولین بار در ایرانیکارت. پدیدار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید