شبکه اصلی ارتقای Cosmwasm V2.1.0 را از امروز 14 ژوئن شروع می شود. ادوارد کیم (مهندس LUNC) در حال آزمایش یک اپلیکیشن هوش مصنوعی برای LUNC است.

جامعه لونا منتظر نسخه 2.1.0 ارتقاء Terra Classic است که در 14 ژوئن 2023 راه اندازی می‌شود. علاوه بر این، Terra Luna Classic (LUNC) توانسته است دوباره در نمودارهای بازار کریپتو صعود کند. (10.9 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته)

به زبان ساده، ارتقای برابری ( parity) به این معنی است که شبکه اصلی Terra Classic با تمام بلاک چین های مبتنی بر Cosmos (از جمله Terra 2.0) کاملا سازگار خواهد بود. علاوه بر این، ادوارد کیم (پروفسور دانشگاه درکسل) در حال آماده شدن برای راه‌اندازی نسخه بتا زنجیره برنامه‌های LUNC AI است.

کمپین اجتماعی به رهبری Layer-1 Joint Task Force (L1JTF) در ابتدا پیشنهاد ایجاد یک صندوق سرمایه گذاری برای USTC را از طریق یک استخر نقدینگی بین LUNC و USTC ارائه کرد. افزایش مالیات بر کارمزد به 0.5٪ نیز توسط دو صرافی بزرگ رمزنگاری Binance و KuCoin تصویب و تأیید شد.

همه این ابتکارات شور و اشتیاق زیادی را از سوی اعضای جامعه LUNC برانگیخته است. سهام Terra Luna Classic (LUNC) نیز اکنون از 1 تریلیون دلار فراتر رفته است، که بالاترین رقم در تمام دوران است.

تاثیر خبر: مثبت

منبع: dailycoin

نوشته ارتقا برابری Terra Classic V2.1.0 : بنیاد لونا به دنبال راه اندازی اپلیکیشن هوش مصنوعی اولین بار در ایرانیکارت. پدیدار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید