آی پی‌های مختلفی هستند که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها به ترید و سایر تراکنش‌های مالی مشغول شوید. این آی پی‌ها از کشورهای مختلف دانمارک، آلمان، سوئد، فرانسه، سوئیس، جمهوری چک، هنگ کنگ، مالزی انگلیس و بسیاری از کشورهای دیگر ارائه می‌شوند. بهترین آی پی ثابت برای ترید آی پی است که از امنیت و سرعت بالایی برخوردار بوده و محدودیت‌های زیادی را برای کاربران ایرانی اعمال نکرده باشد. مثلا شما بتوانید با سرور مجازی ترید از خدمات صرافی‌هایی چون کوکوین و کوینکس برخوردار شوید. در این مقاله به معرفی بیشتر آی پی ثابت پرداخته و چند مورد از کشورهایی که با آن می‌توان آی پی ثابت خرید، معرفی می‌شود.

آی پی ثابت چیست؟

هر دستگاهی که به اینترنت وصل می‌شود، دارای یک آی پی (شناسه عددی) است که برای شناسایی آن شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد. آدرس آی پی می‌تواند ثابت یا پویا باشد. در آی پی ثابت آدرس آی پی دستگاه شما تغییر نمی‌کند و همیشه مربوط به همان سیستم شما باقی می‌مانند. در حالی که در نوع پویا آدرس تغییر کرده و شما هر بار که به سیستم متصل شوید، یک آدرس جدید به آن اختصاص داده می‌شود. معمولا در شبکه‌های خانگی استفاده از آی پویا بهتر از نوع ثابت است، چرا که همزمان چند دستگاه می‌توانند به آن متصل شوند. ولی در مواقع خاص مثل زمان استفاده از یک سرویس خاص (پی پال)، استفاده از آی پی ثابت به مراتب ضروری‌تر است.

بهترین سایت خرید آی پی

کاربرد آی پی ثابت

به دلیل این که آی پی ثابت از امنیت بسیار بالایی برخوردار است، می‌توانید برای موارد زیر از آن استفاده کنید:

1- دسترسی به سرویس‌های حساس

برای استفاده از خدمات برخی سرویس‌ها مثل پی پال نیاز است که از آی پی ثابت استفاده کنید، به صورتی که هر بار به سیستم خود متصل می‌شوید آی پی تغییر نکند و ثابت بماند. پی پال به آی پی حساس بوده و در صورتی که در حین استفاده از آن، آی پی شما تغییر کند، ممکن است حساب شما بلوکه شود و دیگر نتوانید از حساب پی پال خود استفاده کنید.

2- اتصال به دوربین‌های مدار بسته و سایر وسایل هوشمند:

آی پی ثابت به علت سرعت و امنیت بسیار بالایی که دارد، می‌تواند کاربرد مفید و سودمندی برای استفاده و مدیریت برخی وسایل هوشمند مثل دوربین مدار بسته در اختیار شما بگذارد.

3- ارائه امنیت بیشتر:

آی پی ثابت می‌تواند امنیت شبکه شما را بهبود بخشد و به شناسایی درست شبکه کمک کرده و در مقابل مواردی مثل جعل آدرس و هک کردن، مقاومت سیستم شما را بالا ببرد.

4- دسترسی به خدمات سایت‌هایی که ایران را در بلک لیست خود قرار داده‌اند:

در بلک لیست، آدرس‌ها یا سرویس‌هایی قرار دارند که مورد ممنوعیت استفاده از خدمات قرار گرفته و دسترسی برای آن‌ها محدود می‌شود. به دلیل تحریم‌های اعمال شده علیه ایران، استفاده از خدمات مالی و بانکی بسیاری از کشورها برای کاربران ایرانی ممنوع است. بنابراین پیشنهاد می‌شود که کاربران ایرانی در این مواقع از یک آی پی ثابت غیرایرانی استفاده کنند.

اهمیت خرید آی‌پی ثابت چیست؟

برای افرادی که به انجام معاملات بانکی خارجی و ترید مشغول هستند، استفاده از آی پی ثابت به عنوان یک مورد حیاتی محسوب می‌شود. آی پی ثابت یک آدرس برای دستگاه شما است که به شما اجازه می‌دهد همیشه با همان آدرس در شبکه فعالیت کنید. در زمان ترید استفاده از یک صرافی مطمئن و معتبر مثل کوینکس و کوکوین امری ضروری است و بسیاری از صرافی‌ها کاربران ایرانی را از ارئه خدمات خود تحریم کرده‌اند. بنابراین استفاده از آی پی ثابت باعث می‌شود آی پی ایرانی شما مشخص نشود و مشکل بلوکه شدن حساب خود را نداشته باشید.

بهترین آی پی ثابت برای ترید

از چه کشوری آی ‌پی ثابت تهیه کنیم؟

از کشورهای مختلف آمریکا، کانادا، سوئیس، آلمان، هنگ کنگ، ترکیه، چک، سوئد، امارات، دانمارک و بسیاری از کشورهای دیگر می‌توان به خرید سرور مجازی اقدام کرد. انتخاب کشور برای آی پی مورد نظر به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • محدودیت‌های قانونی:

قبل از این که آی پی ثابت یک کشور را خریداری نمایید، قوانین مربوط به آن کشور را بررسی کنید. چرا که بعضی کشورها برای استفاده از آی پی دارای محدودیت‌هایی هستند و استفاده از خدمات خود را برای برخی کاربران محدود می‌کنند. مثلا شما اگر برای استفاده از خدمات پی پال، آی پی ترکیه را تهیه کنید، چون کشور ترکیه نیز تحت تحریم است، بنابراین با آی پی آن نیز نمی‌توانید از پی پال استفاده کنید.

  • سرعت و پایداری:

آی پی‌های مورد استفاده برخی کشورها پایدارتر و از سرعت بیشتری نیز برخوردار است. به این صورت برای ترید و فعالیت در بازارهای جهانی نیز مناسب‌تر به نظر می‌رسند.

  • موقعیت جغرافیایی:

موقعیت جغرافیایی یک کشور می‌تواند روی ترید و تراکنش‌های مالی تاثیر گذار باشد. بنابراین بررسی فرصت‌های کسب و کار و قوانین مربوط به ترید در کشور دیگر، می‌تواند روی تصمیم شما در انتخاب تاثیر بگذارد.

بهترین آی پی ثابت برای ترید

بهترین سایت خرید آی پی ثابت

سایت‌های مختلفی هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به خرید آی پی پرداخته و از خدمات سایت مورد نظر خود استفاده کنید. از جمله بهترین‌ سایت‌هایی که می‌توان با آن‌ها خرید آی پی ثابت را انجام داد، موارد زیر می‌باشد:

BuyProxies

با استفاده از سایت BuyProxies می‌توانید خرید انواع آی پی ثابت را انجام دهید. BuyProxies یک سرویس مناسب برای خرید آی پی ثابت است که از پروتکل‌های HTTP و SOCKS5 پیروی می‌کند. این سرویس محبوب‌ترین سرویس مرتبط با پروکسی است که برای استفاده از خدمات آن لازم است ابتدا ثبت نام کرده و سپس آی پی ثابت مورد نظر خود را بخرید.

Surfshark

Surfshark یکی دیگر از بهترین سایت‌ها برای خرید آی پی ثابت است. سرعت آی پی‌های ارائه شده از طرف آن بسیار چشمگیر بوده و چون هیچ محدودیتی برای اتصال وجود ندارد، می‌توانید از یک آی پی ثابت استفاده کنید. همچنین این سرویس برنامه‌هایی را برای دستگاه‌های Android ، MacOS ، Windows ،IOS و Linux ارائه می‌دهد.

DigitalOcean

با استفاده از خدمات وبسایت DigitalOcean می‌توانید خرید آی پی مناسب خود را انجام دهید. این وبسایت ارائه دهنده انواع سرور مجازی است که به صورت ساده برای کاربران عمومی و حرفه‌ای قابل استفاده است.سرورهای مجازی این وبسایت بر روی انواع سیستم عامل لینوکس، ایفون، ویندوز و … قابل اجرا هستند.

Blazing SEO

یکی از سرویس‌های معروف برای خرید آی پی ثابت Blazing SEO است. این سایت نیز آی پی‌های ثابت معتبری در اختیار شما می‌گذارد که برای ترید نیز مناسب است. از ویژگی‌های دیگری مثل سرعت بالا، پشتیبانی از 40 کشور مختلف، مدیریت آسان و پشتیبانی مشتریان نیز برخوردار است که شما را به خرید از این وبسایت تشویق می‌کند. علاوه بر این رابط کاربری آن ساده و شما با استفاده از آن می‌توانید آی پی مناسب خود را خریداری کنید.

البته شما می‌توانید با بهره‌گیری از خدمات ایرانیکارت، سرورهای مجازی خارجی مختلف را خریداری و از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوید.

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید بهترین آی پی ثابت برای ترید چه ویژگی‌ها، کاربردها و مزایایی دارد. همچنین توانستید با بهترین سایت‌های خرید آی پی ثابت آشنا شوید. در صورتی که در زمینه خرید سرور مجازی ترید سوالی دارید، با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان و پشتیبانان ایرانیکارت خدمات کامل و جامعی در اختیار شما خواهند گذاشت.

نوشته بهترین آی پی ثابت برای ترید چیست؟ اولین بار در ایرانیکارت. پدیدار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید