گیفت کارت ps4 از جمله پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. علاوه بر این با استفاده از گیفت کارت ps4 می‌توان آپدیت بازی‌ها و سرویس‌های جدید سونی را خریداری کرد. انواع مختلفی از گیفت کارت پلی استیشن مثل پلی استیشن پلاس و پلی استیشن now وجود دارد. هر یک از این گیفت کارت‌ها دارای مزایای مختلفی بوده که در ادامه با هر یک از آن‌ها آشنا می‌شوید. همچنین تفاوت گیفت کارت های Ps4 را می‌آموزید.

انواع گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت‌ها انواع مختلفی دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توان به خرید بازی‌های پلی استیشن، تم‌های آنلاین، موزیک از کمپانی بزرگ سونی، استفاده از تخفیفات بازی‌ها و پیش خرید بازی‌های پلی استیشن اقدام کرد. در این قسمت به معرفی انواع گیفت کارت پلی استیشن پرداخته می‌شود.

گیفت کارت پلی استیشن

با خرید گیفت کارت پلی استیشن (PSN) می‌توانید بدون نیاز به کارت‌های اعتباری و افتتاح حساب بین‌المللی اکانت پلی استیشن خود را شارژ کرده و به خرید بازی‌های جذاب و هیجان انگیز این سرویس مشغول شوید. استفاده از گیفت کارت ps4 مناسب‌ترین راه برای شارژ اکانت پلی استیشن است. یکی از مزیت‌های خرید گیفت کارت این است که تاریخ انقضا ندارند و شما می‌توانید آن را به دوستان گیمر خود نیز هدیه دهید.

برای استفاده از گیفت کارت پلی استیشن کافی است پس از ورود به اکانت پلی استیشن خود، روی playstation store کلیک کنید و سپس به قسمت پرداخت آن بروید. عبارت redeem codes را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید. با فشردن دکمه X بر روی دسته پلی استیشن، صفحه‌ای باز می‌شود که باید کد 12 رقمی گیفت کارت خود را در آنجا وارد کنید.

گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت پلی استیشن پلاس

با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن پلاس می‌توانید از خدمات بیشتر پلی استیشن استفاده کرده و به خرید نسخه‌های پیش فروش آن اقدام کنید. مثلا می‌توانید دموهای آزمایشی و محتوای درون بازی داشته باشید، به فضای ذخیره سازی ابری 100 گیگابایتی دسترسی داشته و از ویژگی Share Play آن استفاده کنید. با استفاده از این ویژگی می‌توانید بازی‌های چند نفره را انجام دهید و با دوستان و آشنایان خود مشغول به بازی شوید.

از مزایای دیگری که برای گیفت کارت پلی استیشن پلاس وجود دارد می‌توان به خرید موزیک از کمپانی بزرگ سونی، دسترسی به فضای ابری رایگان، دسترسی به بازی‌های رایگان ماهانه، خرید انواع تم آنلاین، استفاده از تخفیف‌ها و پیشنهادات و دسترسی به فایل‌های چند رسانه‌ای اشاره کرد.

گیفت کارت پلی استیشن now

گیفت کارت playstation now یکی از بهترین گیفت کارت‌های ارائه شده از طرف شرکت سونی است که با استفاده از آن می‌توانید به 800 نوع بازی جذاب و هیجان انگیز دسترسی پیدا کرد. علاوه بر این با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن now می‌توانید به امکانات زیر دسترسی داشته باشید:

  1. بازی‌های رایگان
  2. استریم بازی‌های PlayStation روی کامپیوتر
  3. امکان بازی مولتی پلیر
  4. دریافت دو بازی رایگان در ماه
  5. دریافت 100 گیگ فضای ابری
  6. دریافت تخفیف وپیشنهادات ویژه در خرید بازی
  7. دسترسی به کلکشن روی کنسول playstation 5

چه تفاوتی بین گیفت کارت های ps4 وجود دارد؟

تفاوت چندانی بین گیفت کارت‌های پلی استیشن برای اجرا بر روی PS4 و PS5 وجود ندارد. تنها تفاوت این دو به نحوه استفاده از خدمات پلی استیشن و مزایای آن می‌باشد. همچنین سرویس‌ها و بازی‌های ارائه شده روی کنسول آن نیز متفاوت می‌باشد. نکته مهمی که در زمان خرید گیفت کارت پلی استیشن باید آن توجه کنید ریجن مربوط به اکانت شما است که واحد پولی مربوط به خود را دارد.

تفاوت گیفت کارت پلی استیشن با پلاس چیست؟

گیفت کارت پلی استیشن پلاس دارای مزایایی است که گیفت کارت پلی استیشن از آن بی‌بهره است. در این قسمت به تفاوت‌های گیفت کارت پلی استیشن با پلی استیشن پلاس پرداخته می‌شود:

دسترسی به بازی‌های کلاسیک

تفاوت گیفت کارت پلی استیشن پلاس با پلی استیشن، بازی‌هایی است که شما می‌توانید با گیفت کارت پلی استیشن پلاس خرید کنید. مسلما با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن پلاس بازی‌های بیشتری را می‌توانید خریداری کنید. بعد از خرید بازی‌ها می‌توانید آن‌ها را دانلود و سپس اجرا کنید.

نسخه بتا بازی‌ها

دسترسی به بازی‌های مختلف پلی استیشن با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن پلاس بیشتر بوده و با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن پلاس می‌توانید به نسخه‌های آزمایشی بازی‌ها نیز دسترسی داشته باشید. علاوه بر این شما می‌توانید باگ‌های مختلف پلی استیشن را گزارش کرده و سپس گیفت کارت رایگان دریافت کنید.

بازی‌های رایگان

با خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس ماهانه می‌توانید 2 بازی رایگان دریافت کنید، که در طی یک سال به 24 بازی رایگان دسترسی پیدا می‌کنید. علاوه بر این با PS Plus می‌توانید به مجموعه‌ای از تخفیف‌ها و فروش‌های بی‌نظیر پلی استیشن دسترسی پیدا کنید.

استفاده از فضای ابری

با خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس می‌توانید به یک فضای ابری دسترسی داشته باشید. در زمان استفاده از گیفت کارت پلی استیشن تنها به 10 گیگ فضا دسترسی خواهید داشت. این میزان جوابگوی بازی‌های استفاده شده از پلی استیشن نمی‌باشد. در صورتی که با خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس شما به 100 گیگ فضا دسترسی داشته و این میزان 90 گیگ بیشتر از حالت پلی استیشن معمولی است.

تفاوت گیفت کارت‌های ps4

بهترین گیفت کارت پلی استیشن برای خرید

همانطور که آموختید تفاوت چندانی بین گیفت کارت‌های پلی استیشن، playstation now و playstation plus وجود ندارد. تنها تفاوتی که می‌توان در بین این 3 گیفت کارت مشاهده کرد، مزایا و خدماتی است که در اختیار شما قرار می‌گیرد. به این صورت که با استفاده از گیفت کارت playstation now و playstation plus از خدمات بیشتری بهره‌مند خواهید شد. علاوه بر این ایرانیکارت یکی از مراجع معتبر و اصلی برای خرید قانونی گیفت کارت پلی استیشن است. شما می‌توانید با خرید گیفت کارت پلی استیشن PSN & PS4 از ایرانیکارت به صورتی آنی آن را دریافت کرده و از مزایای این گیفت کارت‌ها بهره‌مند شوید.

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید گیفت کارت پلی استیشن چیست، چه مزایایی دارد و تفاوت گیفت کارت های Ps4 چیست. همچنین در این مقاله توانستید با تفاوت گیفت کارت پلی استیشن و پلی استیشن پلاس آشنا شوید. در صورتی که سوالی در زمینه خرید انواع گیفت کارت پلی استیشن دارید با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان و پشتیبانان ایرانیکارت راهنمایی‌های کاملی در زمینه خرید انواع گیفت کارت در اختیارتان خواهند گذاشت.

نوشته تفاوت گیفت کارت های ps4 چیست؟ اولین بار در ایرانیکارت. پدیدار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید