دن گامباردلو (بنیانگذار Crypto Capital Venture) در توییتر در مورد ارز کاردانو صحبت کرده و گفته کاردانو به ارزش بازار 500 میلیارد دلاری می‌رسد. گامباردلو اوایل امروز دو توییت منتشر کرد، که در آن دیدگاه صعودی خود را در مورد کاردانو به اشتراک گذاشت و پیش بینی کرد که ممکن است به ارزش بازار 500 میلیارد دلار برسد.

اگر مردم درک نکنند که چرا ارزش بازار کاردانو 12 میلیارد دلار است، وقتی ارزش بازار آن 500 میلیارد دلار باشد واقعاً گیج خواهند شد.

به نظر می‌رسد کاردانو راه طولانی برای پیشی گرفتن از بیت‌کوین دارد اما او همچنین انتظار دارد که ADA در طول بازار صعودی بعدی به بالاترین حد خود برسد.خبری که می تواند سرمایه گذاران را به خرید کاردانو با نماد ADA ترغیب کند.

وقتی کاردانو در بازار صعودی بعدی به بالاترین حد خود برسد، مردم می‌فهمند که چرا من به عقیده خود تا این حد پایدار بوده‌ام.

همچنین پیش بینی می‌شود، ارزش قفل شده (TVL) در اکوسیستم دیفای کاردانو (DeFi Cardano) به 400 میلیون دلار برسد. TVL با جمع کردن ارزش تمام دارایی‌هایی که در پروتکل‌های مختلف DeFi قفل شده‌اند، محاصبه‌ می‌شود. TVL اغلب به عنوان شاخصی از محبوبیت و فعالیت اکوسیستم DeFi استفاده می شود.

TVL در کاردانو تاکنون در سال جاری به طور پیوسته در حال رشد بوده است. همانطور که CryptoGlobe در فوریه گزارش داد، در آن زمان ارزش قفل شده روی پروتکل‌های DeFi Cardano از ابتدای سال دو برابر شده‌است و به مرز 100 میلیون دلار رسید.

کاردانو با استقرار قراردادهای هوشمند در سال 2023 برای پیشی گرفتن اتریوم آماده می‌شود. با توجه به افزایش اخیر مشکلات شبکه در اتریوم و بیت کوین، از جمله ازدحام و کارمزدهای بالا، کاربران و پروژه‌ها به دنبال جایگزین‌های مناسبی هستند و کاردانو با توجه به شروع قدرتمند خود در اوایل سال، به عنوان یک گزینه قوی ظاهر شده‌است.

تیم توسعه Cardano با گسترش شبکه و افزایش قابلیت‌های آن برای رسیدن به رقبای خود کاملاً آماده است. امسال، زنجیره اثبات سهام (POS) مجموعه‌ای از راه‌حل‌ها، پروتکل‌ها و قراردادهای هوشمند جدید را معرفی کرده است که جایگاه خود را به عنوان یک رقیب و مشارکت‌کننده قدرتمند در فضای DeFi تثبیت کرده است.

کاردانومقاله پیشنهادی: آینده ارز کاردانو چگونه خواهد بود؟

تاثیر خبر: مثبت

منبع : u.today

نوشته دارندگان کاردانو منتظر روند صعودی باشند! اولین بار در ایرانیکارت. پدیدار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید