کاردانو (Cardano) آخرین نسخه از گزارش توسعه هفتگی خود را در 12 می منتشر کرد که در آن به پیشرفت‌های فنی کلیدی از جمله انتشار Cardano node v.8.0.0 و Lace نسخه 1.1.0 اشاره شده‌است. فعالیت توسعه کاردانو طی هفته گذشته به طور پیوسته افزایش یافته‌است.

با کاهش قیمت بیت کوین (BTC) به سطح 26000، کاردانو نیز شاهد اصلاح قابل توجهی بود و بر اساس داده‌های Santiment، به پایین ترین ارزش خود در شش هفته گذشته سقوط کرد.

پیشنهادی: آینده ارز دیجیتال کاردانو

با این حال، توسعه دهندگان Cardano به تلاش خود برای ارتقاء ویژگی‌های شبکه ادامه دادند. افزایش فعالیت‌های توسعه‌ای سبب پذیرش بلاکچین کاردانو و رشد شبکه می‌شود.

انتشار node v.8.0.0، اقدامات حاکمیتی جدیدی برای تسهیل نظرسنجی‌های SPO در زنجیره به همراه دارد. پس از معرفی موفقیت‌آمیز کیف پول Lace Wallet در ماه گذشته، تیم Daedalus نسخه 1.1 را منتشر کرد که شامل پیشرفت‌ها و ویژگی‌های مختلفی برای بهبود تجربه کاربری است. این تیم همچنین یک توزیع جدید 2318.0 منتشر کرد که آخرین مرحله انتقال ذخیره‌های تجمیع‌کننده را اجرا می‌کند و مشکلات ثبت امضاکننده را رفع می‌کند.

در یک توسعه مرتبط، Hydra Head (یک پروتکل لایه 2 که برای تقویت مقیاس‌پذیری کاردانو طراحی شده است) بر اساس توییت توسعه‌دهنده کاردانو (Sebastian Nagel) در 11 مه، در شبکه اصلی فعال شد.

Every Friday, we publish our weekly #Cardano development update. So for the lowdown on what IOG’s dev team has been working on last week, head on over and take a look👇https://t.co/XoARcqDJzA

— Input Output (@InputOutputHK) May 12, 2023

همچنین، بنیاد کاردانو به همراه Input Output Global و EMURGO، فهرستی از متقاضیان منتخب را برای رهبری کارگاه‌های CIP-1694 اعلام کردند. تغییری در سیستم مدیریت زنجیره‍ای کاردانو در CIP 1694 پیشنهاد شده است که نام آن سال تولد ولتر است.

با این حال، افزایش فعالیت توسعه و به‌روزرسانی‌های مهم نتوانست احساسات منفی ناشی از کاهش قیمت ADA را جبران کند. دلیل بدبینی سرمایه گذاران می‌تواند کاهش سریع نسبت MVRV باشد. این نشان می دهد که بیشتر سرمایه گذاران توکن‌های خود را با ضرر نگهداری می‌کنند. همانطور که در نمودار مشاهده می‌کنید، آدرس‌های فعال روزانه نیز شاهد یک مسیر نامنظم در چند روز گذشته بوده‌اند.

گزارش توسعه هفتگی کاردانو منتشر شد/ تاثیر تحولات شبکه در تغییر روند ایرانیکارت
فعالیت توسعه کاردانو نسبت به قیمت

فردریک گرگارد (مدیر عامل بنیاد کاردانو) در مصاحبه اخیر خود با The Fintech Times، درباره تأثیر و موارد استفاده فناوری بلاک چین کاردانو در دنیای واقعی صحبت کرد. او از همکاری بنیاد کاردانو با سوئیس برای کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد (UNHCR) خبر داد. این مشارکت منجر به راه‌اندازی یک استخر سهام خیریه با هیئتی از سهامداران 3.5 میلیون نفری در بلاک چین کاردانو شد.

طبق گفته گرگارد، گزارش سالانه بنیاد کاردانو که اخیراً منتشر شده‌است، تأثیری را که این بنیاد بر اکوسیستم بلاک چین و برنامه‌های آن در آینده دارد را نشان می‌دهد. این جزئیات دستاوردهای بنیاد در سال 2022 است و ماموریت آن تسهیل پیشرفت جهانی زیرساخت عمومی Cardano است.

تاثیر خبر از نظر کاربران: مثبت

برای خرید کاردانو بدون کارمزد می‌توانید از خدمات صرافی ایرانیکارت استفاده کنید

منبع 1

منبع 2

نوشته تاثیر مثبت تحولات شبکه کاردانو در تغییر روند قیمت اولین بار در ایرانیکارت. پدیدار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید