تتر 1.5 میلیارد دلار سود خالص برای سه ماهه اول سال 2023 گزارش کرد که بیش از دو برابر سود خالص سه ماهه چهارم 2022 است. تتر همچنین دارای ذخایر مازاد بالای 2.44 میلیارد دلاری است.

برای خرید تتر بدون کارمزد می‌توانید از خدمات صرافی ایرانیکارت بهره‌مند شوید.

ارزش بازار USDT (دامیننس تتر) از ابتدای سال تاکنون نزدیک به 25 درصد افزایش یافته‌است. در میان آشفتگی بانکی در ایالات متحده، تتر (USDT) به عنوان استیبل کوین برتر ظاهر شده‌است. این موفقیت در آخرین گزارش گواهی آن مشهود بود. خایر تتر شامل دسته های اضافی مانند بیت کوین، طلای فیزیکی و تخصیص اوراق قرضه شرکتی است. دارایی بیت کوین آن 1.5 میلیارد دلار ثبت شده است، در حالی که دارایی فلزات گرانبها 3.3 میلیارد دلار است. 85 درصد از سرمایه‌گذاری‌های ناشر استیبل کوین در وجه نقد، معادل‌های نقدی و سایر سپرده‌های کوتاه‌مدت نگهداری می‌شود. طلا و بیت کوین به ترتیب تقریباً 4% و 2% از کل ذخایر را تشکیل می دهند.

پائولو آردوینو (مدیر ارشد فناوری Tether) در بیانیه‌ای که به طور انحصاری با The Block به اشتراک گذاشته است، گفت با موفقیت فوق‌العاده‌ای که تتر در سه ماهه اول 2023 به دست آورده است، با مازاد ذخایر ما به بالاترین حد تاریخ 2.44 میلیارد دلار رسید. سود خالص ما برای سه ماهه 1.48 میلیارد دلار بود، که گواهی بر قدرت و ثبات پلتفرم ما است.

مجموع دارایی‌های تلفیقی تتر تا 9 می به حداقل 81.8 میلیارد دلار رسیده‌است، در حالی که کل بدهی‌های تلفیقی آن 79.4 میلیارد دلار است که نشان‌دهنده ذخایر مازاد حداقل 2.44 میلیارد دلاری است.


منبع خبر :cryptopotato

نوشته سود 1.5 میلیارد دلاری تتر در 3 ماهه اول سال2023 اولین بار در ایرانیکارت. پدیدار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید